Verzenden & Retourneren

Verzenden

Wij zullen jouw pakketje met zorg inpakken en gebruiken hiervoor zo veel mogelijk gerecyclede materialen en dozen. Is jouw bestelling boven de €50,-? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
 
Verzenden doen wij op een duurzame manier met MOSS. Last Mile Heroes. Deze fietskoeriers halen jouw pakketje op in de winkel en zullen dit waar mogelijk per bakfiets bij jou thuis brengen! Woon je in de regio 071 en heb je voor 14u besteld? Dan probeert MOSS. jouw pakketje nog dezelfde dag te bezorgen. (Leiden, Oegstgeest, Warmond, Voorschoten, Leiderdorp, Katwijk (aan zee) en Noordwijk (aan zee). 
Woon je buiten de regio 071, dan zal jouw pakket via DPD worden verzonden. 
De track & trace wordt altijd binnen 48u verzonden via [email protected] waar je jouw zending kunt volgen. Check ook altijd even je spam box voor de zekerheid!
 

Retourneren & Ruilen

Als je niet tevreden bent met je aankoop dan kun je een bestelling retourneren of omruilen binnen 30 dagen.

Je kunt jouw aankoop retourneren of ruilen in onze winkel in Leiden of je kunt de aankoop retourneren per post. Let hierbij alsjeblieft op de volgende punten:

  • Zorg ervoor dat het artikel ongebruikt is en in de originele verpakking zit, met alle eventuele bijbehorende attributen.
  • Pak de artikelen die je retour stuurt stevig in, zodat wij er weer iemand anders blij mee kunnen maken in de winkel.
  • We horen graag waarom je de artikelen terugstuurt. 
  • Retourpakketten kunnen geadresseerd worden aan:
    • Van Manen Aan Tafel / Hogewoerd 6 / 2311 HM Leiden
  • Liever een andere kleur, maat of een heel ander product? Neem contact met ons op over de ruilmogelijkheden. 

 

Belangrijk

  • We voorkomen graag misverstanden over waar een pakket zich bevind. Verstuur daarom jouw pakket met een betrouwbaar postbedrijf zoals PostNL, DPD of DHL. Zorg ervoor de zending altijd te traceren is door hem met track & trace code te versturen.
  • Zodra wij jouw retour ontvangen hebben zullen wij kijken of wij hem weer terug de winkel in kunnen zetten. Het kan maximaal 5 werkdagen (na ontvangst van het pakket) duren voordat wij deze geheel verwerkt hebben.
    • Gebruikte, beschadigde of incomplete retouren worden niet geaccepteerd.
  • Wanneer een retour is goedgekeurd storten wij het volledige bedrag terug via de door u gebruikte betaalmethode. Verzendkosten van een retour zijn voor uw eigen rekening.
  • Retouren die later dan 30 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons arriveren worden niet geaccepteerd. 

 

Kapot?

Wij doen ons uiterste best om al jouw aankopen stevig in te pakken en heel aan te laten komen bij jou thuis. Is er toch iets beschadigd of kapot aan gekomen? Stuur ons dan alsjeblieft een foto via de mail en wij helpen je graag verder door het artikel te vervangen of vergoeden.

Voor meer informatie of vragen kun je ons bereiken via [email protected] of telefonisch via 071-5139666.